sedekah amalan mulia :)
E I K A
ABOUT ENTRY TWITER INSTAGRAM
Masalah berat badan?
Tuesday, June 11, 2013 • Tuesday, June 11, 2013 • 1 comments
Assalamualaikum :)


Sapa yang tak suka cantik. Betul ?
Well lumrah manusia, selalunya mata kita akan lebih tertarik untuk tengok benda yang cantik-cantik betul tak? memang le hati budi tu penting, tapi bila kita berselisih jalan dengan someone yang ade rupa paras yang menarik confirm akan toleh 2,3 kali kan
hahahaha baik mengaku , jangan hipokrit ye hehehehe.. Well, walau apa pun kita kena bersyukur apa yang Allah kurniakan pada kita :)

"pelbagai usaha telah saya lakukan untuk mengurangkan berat badan tetapi semuanya berakhir dengan kegagalan. Pelbagai diet dan senaman telah saya lakukan, tetapi berat tetap tidak turun. Setelah mencuba banyak kali dan gagal, saya akhirnya seakan mengalah dan putus asa" 

Mengalami masalah berat badan? Berat badan terlalu berat "overweight"? Kurang berat badan "lower weight"? Nak badan macam Aaron Aziz? Pon bolehhhh hahahaha.. Afiq ni dah berjaya mengurangkan berat badan dia sebanyak 5kg dalam 2 minggu, hebat tak? Tak percaya ke? Silakan tanya dia sendiri, tanya la rahsia kecomelan dia, ingat kakton je ke yang nak comel? hahahahahaha...
Jangan risau setiap masalah pasti akan ada jalan penyelesaian dia. Afiq dapat tolong korang yang ade malas macam ni, lepas ambil produk yang Afiq jual ni korang mesti takkan rasa menyesal mencubanya yang penting kita perlu usaha. Afiq juga boleh tolong korang untuk tambah duit poket. Bagi yang berminat nak tahu korang boleh contact dia kat wechat: afeeq94 atau sms/whatsapp: 0134941510. Takpon korang boleh je komen kat entry ika ni jugak :)

p/s: jangan lupa sebar-sebarkan dekat kawan2 anda jugak, kami sedia membantu ^^v


PASTFUTURE
MY WORDS;


There's always a chance for us to be a better muslim. Allah always give us time to change. Even though tomorrow you're going to die, today you still have time to change. Nabi Muhammad s.a.w once said "If tomorrow the world ends, and you have seed in your hand, go and plant it".


>

" Exchange link with me? "

OTHERS;




KLIK KAN BOLEH?



C H A N I S H .


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Real Friends Are Always By Your Side
  • Aku Ingin Berubah :'(
  • Muhasabah Diri